test drive / АВТО 4x4 / СТАТИИ

Лукс в пресечен терен: тест Nissan Pathfinder Ultimate V6

test_Nissan_Pathfinder_Ultimate_V6Pathfinder бе обновен през пролетта на 2010 г. със значителни техническите промени. Новата модификация Nissan Pathfinder Ultimate V6 е може би основната, с нов 3-литров V6 турбодизел с 231 к.с. и най-високото ниво на оборудване.

След дълго чакане, най-накрая и ние успяхме да се докопаме до най-мощния Pathfinder. Големият двигател се предлага за най-високото ниво на оборудване на машината, което значеше, че освен много мощност, получаваме и много глезотии за пътуването ни.

За външния вид на Pathfinder няма нужда да се увличаме в разкази. Това все пак е един от малкото съвременни SUV модели, който е наследил на 100% грубоватите и “мускулести” черти на класическите офроудъри, но същевременно изглежда достатъчно модерно. Автомобилът е качен на нови 18-инчови лети джанти, които му придават и спортно излъчване.

test_Nissan_Pathfinder_Ultimate_V6 (2)Много по-интересна е ситуацията в купето. Както вече споменахме, модификацията Ultimate е върхова за модела и наистина е натъпкана с доста екстри. Салонът е изключително просторен, кожените седалки на първите два реда ще ви позволят да пътувате доста комфортно. Третият ред с много компромиси може и да побере двама възрастни, но по-добре го оставете за деца…
За водача и пасажера отпред има подгряване, а като цяло позицията на първия ред предлага много добър обзор.

Nissan Pathfinder Ultimate V6 разполага с тризонов автоматичен климатик, уникална аудиосистема Bose (много яко свири, честно), тъчскрийн монитор, на който се изобразяват навигацията, камерата за паркиране на заден ход и десетки други данни, а в допълнение мултифункционалният волан ще ви държи концентрирани в пътя, благодарение на удачно подредените бутони за контрол. Pathfinder разполага с многобройни отделения за съхранение на предмети, сред които жабка, разделена на различни нива.
Шофирането по тъмно е една идея по-леко, благодарение на мощните ксенонови фарове и халогените, които у нас все по-често се ползват като пазещи от дупки, отколкото като фарове за мъгла.

Comments are closed.