Дългоочакваният нов Toyota Hilux е официален факт. Легендарният модел на японците минава през толкова сериозен фейслифт, че може да си го наречем почти ново поколение. Пикапът предлага доста обновен дизайн, нов и по-мощен двигател, повече комфрот и стил.
Основен технически акцент при Toyota Hilux 2020 е новият 2,8-литров турбодизелов двигател. Агрегатът постига максимална мощност от 204 конски сили и въртящ момент от цели 500 нютонметра. С него, товарният модел ускорява от 0 до 100 км/ч за 10 секунди (което си е постижение в сегмента) и има комбиниран разход от 7,8 л / 100 км (СО2 204 г/км).
Новият мотор ще се предлага във вариантите Extra Cab и Double Cab на купето, като изборът на скоростна кутия ще е 6-степенна механична или автоматик също с толкова предавки. И в двата случая задвижването ще е на четирите колела.
Дизайнът,
както споменахме, е доста обновен, като това е особено видно в предната част на пикапа. Виждаме нова, по-мощна триизмерна решетка, променена броня и нови светлини, а ялостно лицето напомня за последния RAV4 vи други актуални високопроходими модели на марката от различни пазари.
Сериозно обновени са и задните светлини, а стилът на екстериора се допълва от нови 18-инчови джнати. Налични са и три нови цвята на купето, наречени Emotional Red II, Dark Blue и Oxide Bronze.
Интериорът
също е претърпял еволюция, като акцент в салона е новата мултимедийна система с 8-инчов дисплей, монтирана на централната конзола. Тя предлага пълна интеграция с Apple CarPlay и Android Auto, а в допълнение новият Toyota Hilux предлага премиум аудио JBL, безключов достъп и старт бутон за двигателя.
Обновеният пикап е с подобрено пътно поведение, като е все така способен и извън пътя. Инженерите на Toyota са подобрили окачването и кормилното управление, като Hilux 2020 разчита на променени амортисьори и ресори.
При версиите с един задвижващ мост на Hilux, нова електронна функция играе ролята на блокаж на диференциала, заменяйки механичния LSD. Подобрена е и системата за контрол на сцеплението VSC, а педалът на газта е с по-добра реакция, обещавайки по-добър контрол.
На върха на гамата при новия Toyota Hilux е нивото на оборудване Invincible. Той се предлага за версиите с 5 места, като е предназначен за тези, които използват пикапа като автомобил за семейството и свободното време. При него има „всички екстри за модела”, както и отличителни дизайнерски акценти. Налични са седалки с перфорирана кожа, черни и хромирани детайли и др.
Продажбите на новия Hilux вече стартират в Тайланд, където се произвежда. Очаква се още през лятото пикапът да е на пазарите в Източна Европа, а през есента и в Западна. А догодина може би ще видим и най-мощната и атрактивна версия GR Hilux, която да се опъне на най-напомпаните конкуренти.