Концепцията Audi Prologue Allroad ще отбележи своята световна премиера по време на международното автомобилно изложение в Шанхай следващата седмица. Доразвитие на концепцията Prologue, показана в Женева, новият прототип ни загатва за следващото поколение Audi A6 Allroad, така както Prologue и Prologue Avant ни показват следващия А6.
Дългият 5,13 метра Audi Prologue Allroad е със 77 мм по-висок от Prologue Avant и „показва новата динамична интерпретация на Audi allroad философията“. Автомобилът е с дълга предница, захлупен таван и дебели D-колонки. Другото видимо нещо са лазерните фарове и LED стоповете.
Интериорът предлага четири отделни седалки и „зашеметяваща“ операционна система с три тъч-екрана. Пасажерът отпред може да конфигурира развлекаталната система посредством екран под челното стъкло, интегриран в арматурното табло. Той може да плъзга и да получва плъзнати екрани от водача на Audi Prologue Allroad. Задните пасажери разполагат с допълнителен OLED екран в центъра, с който могат да регулират седалките, температурата и силата на звука от аудиосистемата в тяхната зона, както ида разменят информация с водача.
За задвижването на Audi Prologue Allroad отговаря хибридна система, обединяваща 4.0-литров TFSI бензинов агрегат с два турбокомпресора и електромотор, предаващи мощност към четирите колела чрез 8-степенна tiptronic трансмисия. Мощност от 734 к.с. и 900 Нм ускоряват машината до 100 км/ч от място за 3.5 секунди, а средната консумация на гориво, обещана от Audi, е 2.4 л/100 км, със СО2 емисии от 56 грама.
Литиево-йонната батерия е монтирана в задния край на автомобила. Тя е с капацитет 14.1 кВч и достига за 54 км движение само на ток. С новата си AWC-технология (безжично зареждане, патентовано от Audi) Audi Prologue Allroad може да бъде зареждан индуктивно. Предните и задни мостове са с олекотено 5-точково окачване, а за тях за „закачени“ 20-инчови карбон-керамични спирачни дискове. Возилото разполага с адаптивно окачване, което предлага широк набор от настройки „от много комфортно до много дискомфортно“. Интересно е динамичното завиване на четирите колела, което комбинира вариаторна рейка отпред и една допълнителна на задните колела.