Dodge D200 е част от голяма фамилия пикапи на едноименния американски производител. Преди имената Power Wagon и Ram да бъдат измислени, Dodge кръщавали пикапите си „D Series“. Наследникът на C Series бил асемблиран от 1961 до 1993 г. в различни форми и размери, но този Dodge D200 е май най-добрият от всички. Един от само двата модела, произведени до днес, този Icon Dodge D200 Power Wagon Crew Cab HEMI е наистина готина играчка според модерните стандарти.
Когато този Dodge D200 Crew Cab, производство 1964 година, бил стоварен в работилницата на Icon в Лос Анджелис, той представлявал купчина от ръждясали ламарини и запекли болтове. Вместо оригиналният 6-цилиндров двигател инженерите от Icon монтирали 5.7-литров HEMI V8 и му добавили модерна автоматична трансмисия. След това оборудвали пикапа с големи спирачки и ефективна горивна система. Бил добавен суперчарджър с водно охлаждане за повече мощност. Диференциалът пък е от 2007 Dodge Mega Cab 4×4. Всичко останало е плод на творческите умения на талантливия екип от Icon.
Оригиналните части на Dodge D200 са релсите за седалките, предната броня, дръжките за отваряне на вратите отвън и купето (без калниците). Освен Magnuson компресора, инженерите от Icon добавили 37-инчови гуми BF-Goodrich A/T, 17-инчови джанти Hutchinson, Kore-Fox състезателно окачване и стоманена изпускателна система, опакована в термолента.
Вътре в купето няма нищо специално, освен странен iPad Mini, прикрепен към таблото и издаващ, че нещо не е нормално. Интеграцията между iPad и старовремското табло е очевидна, но как по друг начин да имате сателитна навигация, интернет връзка и плейър за музика? Кожени седалки, тапицерия на пода и волан на автобус допълват Icon Dodge D200 Power Wagon Crew Cab Reformer. Да, това е пълното име на машината…
Един от другите проекти на Icon, които грабнаха вниманието ни преди време бе уникалният Land Rover Defender 90 LS3.