Честно казано се изненадахме, когато наскоро мернахме информация за Jeep Wrangler 6×6. Напоследък, когато се заговори за триосни джипки (цивлни, а не за военни нужди), всеки се сеща за уникалния Merc G63 AMG 6×6 или наскоро представения Kahn Flying Huntsman, представляващ 6х6 версия на легендарния Defender. Е, тези две машини не са първите вариации по темата, дори за самите марки. И просто се присетихме за този уникален екземпляр, който, за разлика от AMG не е заводски, а подобно на Кahn 6×6 е доработка на друга фирма.
Създател на Jeep Wrangler 6×6 е базираната в Калифорния компания Tyrant Motorworks, като екипът й ни уверява, че това е истински 6х6, което ще рече, че и трите моста са задвижващи. Jeep Wrangler 6×6 е разработван на базата на JK-поколението на всъдехода, като е дълъг 5461 мм, широк 2150 мм и висок малко над 2 метра. Освен всичко друго, машината не е просто удължен Wrangler, а пикап с пулноразмерен леген. Последното се е получило заради удължаването на рамата заради допълнителния мост.
За задвижването на Jeep Wrangler 6×6 може да бъде избран Pentastar V6 или 6,1-литров Hemi V8 с 450 к.с., а според нуждите на клиента се предлагат и два размера на горивния резервоар.
Рамата на базовия Wrangler е сериозно доработена, като отзад са монтирани два диференциала Currie Ford, а отпред е специално доработен Dana. Jeep Wrangler 6×6 е със 17-инчови бедлок джанти с гуми Toyo Open Country, по избор 25×12.5 R17 или 38×12.5 R17.
Що се отнася до цената, ясно е защо няма опашка от мераклии пред офиса на калифорнийската компания. Кратка справка в eBay показва, че V6 вариантът се предлага за около 85 000 долара, а употребяван V8 Hemi е около 65 000. При положение, че в САЩ, напълно оборудван Wrangler Unlimited Rubicon Hard Rock 4×4 e около 50 000 долара, става ясно, че дори и фактът, че Jeep Wrangler 6×6 е пикап, какъвто Jeep не предлага официално, не помага за сериозни продажби на модификацията 6х6.