Range Rover Evoque определено стана тотален хит и бестселър с появата си на пазара през 2011 година. Сега,4 години по-късно, дойде ред и на обновяването на компактния луксозен SUV.
Миналият през фейслифт Range Rover Evoque ще е с няколко стилистични и механични подобрения. Промените в дизайна са видими: нова броня, по-големи въздухозаборници, променена решетка между фарове и изцяло LED-адаптивни фарове. Отзад виждаме нов спойлер на задния капак и различна подсветка на LED-стоповете. Освен всичко изброено, Evoque ще разполага и с нов набор джанти. В купето на Range Rover Evoque 2016 се виждат нови кори на вратите, нови седалки и подобрена инфо-развлекателна система с 8-инчов тъчскрийн.
Най-значимата промяна сякаш е под капака на новия Range Rover Evoque, където на фейслифтовите варианти ще виждаме изцяло алуминиев TD4 турбо-дизелов агрегат, който е с 20-30 кг по-лек от предшественика си. Моторът отново ще се предлага с две настройки: 150 и 180 к.с. В двигателната гама вписваме и Si4 турбо-бензинов мотор с максимална мощност 240 к.с. С него Evoque ще развива 100 км/ч от място за 7,6 секунди. All-Terrain Progress Control (ATPC) системата е взаимствана от по-големите модели Range Rover и ще помага на Evoque да прекосява трудните терени с предварително зададена скорост.
От гледна точка безопасност 2016 Range Rover Evoque вече разполага с асистент, наблюдаващ коректното движение в лентата. Свикнали сме да чуваме предупредителни звукови сигнали от други автомобили, но в конкретния случай асистентът сам ще упражнява усилие върху кормилната система, за да върне автомобила в лентата за движение. Evoque разполага и с автономна аварийна спирачна система, която ще се задейства в случай на сблъсък. Фейслифтовият Evoque разполага и с джаджа, следяща поведението на водача и предсказваща кога той е уморен минути преди да заспи на волана. Когато уредът усети ленивост, шофьорът ще бъде разбуден от писклива аларма.
Фейслифтовият Range Rover Evoque ще бъде показан официално идната седмица на автоизложението в Женева.