Land Rover представи обновения Evoque 2014, който е претърпял редица промени и вече ще се предлага с опционална 9-степенна автоматична трансмисия и нов тип 4×4 задвижване Active Driveline.
Автоматичната ZF кутия с 9 предавки ще се куплира с един бензинов и два дизелови агрегата, като целта е по-нисък разход на гориво с до 11,4% и 9,5% по-ниски СО2 емисии. Най-икономичният вариант ще се задвижва от 2.2-литров дизел, развиващ 150 к.с. и разполагащ само с предно предаване. Средният му разход ще е 4,9 л/100 км и ще отделя 129 гр/км СО2.
Освен новата скоростна кутия, Evoque 2014 ще предлага и оприонална Active Driveline 4х4 система. С нейна помощ компактният SUV се превръща в конвенционален лек автомобил с един задвижващ мост при движение с под 35 км/ч. Ако се наложи, системата ще зацепва задния мост за 300 милисекунди при нужда. Active Driveline се комбинира с Active Torque Biasing функцията на електронния заден диференциал, чрез която двигателното усилие се разпределя между задните колела за по-добро сцепление и стабилност.
Evoque 2014 ще се предлага стандартно с Torque Vectoring система, куплирана със спирачната такава, за понижаване на ефекта на недозавиването при спиране. В допълнение се предлагат и набор от електронни джаджи – система за следене на движението в лентата, паркинг асистент, система за следене на трафика и др. Отвън също ще видим промени като нови цветове и джанти.