На международното автомобилно изложение в Женева дебютира фейслифтът на Ford EcoSport. Компактният SUV, базиран на Fiesta бе представен през 2012 година в Индия, а европейската му версия бе представена няколко месеца по-късно, пак в Женева. Моделът е получил редица освежавания по интериоора, екстериора и задвижващата техника, като най-значимата от тях е липсата на резервната гума, монтирана на вратата на багажника.
Към гамата на микроскопичния всъдеход идва новата версия Ford EcoSport S, който е с доста високо ниво на оборудване, нови 17-инчови лети джанти, стилна синя боя за купето, черни покрив и капаци на огледалата, затъмнени стъкла и заден дифузьор.
Като цяло, фйеслифтът на Ford EcoSport ни обещава по-нисък шум и по-малко вибрации в купето, благодарение на използваните нови изолационни материали. Сред останалите добавки са нов цветен 4-инчов тъчскрийн дисплей на арматурното табло, ново позициониране на ръчната спирачка и други.
Прословутата резервна гума на задния капак, все още може да се монтира във Ford EcoSport, но като опция срещу допълнително заплащане. Иначе, базово автомобилът ще се предлага с кит за спаднали гуми.
Сред техническите нововъведения на фейслифтовия Ford EcoSport са ревизирано окачване с намален с 10 мм клирънс, оптимизирана стабилизираща система и ревизирана двигателна гама, отговаряща на Евро 6 стандартите, като дизеловият вариант предлага с 5 конски сили повече спрямо предшественика си.
Ревизираният Ford EcoSport ще е на пазара през юни, очаква се най-накрая компактният SUV да достигне и до България. Досега, мъникът не се предлагаше у нас, тъй като производството не смогваше и за големите пазари.