G-Tec X-Road е екзотично предложение на компанията Laffite Supercars. Машината е определена като първата в света суперспортна кола, която може да се движи еднакво добре и по пътищата, и извън тях.
Всъщност, Laffite G-Tec X-Road е идеен и визуален наследник на представения през 2015 година Zarooq Sand Racer, който трябваше да стане сериен две години след това. Базираната в Дубай компания Zarooq Motors, обаче, фалира.
Съсобственикът на Laffite Бруно Лафит е бил част от тогавашния проект. Племенникът на пилота от Формула 1 Жак Лафит, решава да възроди проекта, с помощта на компанията G-TEC, която е разработила и конструирала шасито на новия супермодел за офроуд.
G-Tec X-Road се задвижва от 6,2-литров V8 двигател LS3 на General Motors, който предава тягата към задните колела през 5-степенна секвенциална или 6-степенна автоматична скоростна кутия. Двигателят може да се настрои с нива на максималната мощност от 470 до 720 конски сили.
Максималната скорост на офроуд болида е ограничена електронно на 230 км/ч, което си е повече от прилично, особено за забавления по дюните. Тръбната рама е от усилена хром-молибденова стомана, а окачването е иновативно, с различни настройки.
Laffite G-Tec X-Road ще се произведе в лимитирана серия от 30 бройки, всяка с цена, започваща от 465 000 долара. Компанията предлага и електрическа версия на бъгито, с цена от 545 000 долара. За ековарианта няма официални данни.