Колкото повече, толкова повече, нали? Така мислят и момчетата от тунинг ателието Manhart. Те показаха „напомпан“ BMW X5 M, който наричат Manhart Racing MHX5 750. Визуално разликите са, че новакът разполага с преден спойлер, черни бъбреци и карбонов преден капак с вентилационни отвори. Декоративните капаци на огледалата също са карбонови, а спортният всъдеход „седи“ на 23-инчови лети джанти. От задната броня се подават накрайници на сериозна спортна генерация.
Цифрите в модела на MHX5 750 не са случайни. Би-турбо V8 двигателят с работен обем 4.4-литра на тунингованото BMW X5 M разгръща точно такава максимална мощност в конски сили, докато кривата на въртящия момент удря пик от 1000 Nm. Компанията отказа да сподели резултатите от тестовете за ускорение и максимална скорост, но моделът трябва да е по-бърз от заводското BMW X5 M, ускоряващо до 100 за 4.2 секунди и бързо достигащо електронния си ограничител на скоростта на 250 км/ч.