След като Suzuki обяви намеренията си да прекрати продажбата на автомобили в САЩ, всички погледи се обърнаха към Mitsubishi, които също не се радват на розови дни отвъд Океана и бележат сериозен спад в продажбите си.
В интервю за Automotive News, президентът на Mitsubishi Осаму Масуко твърдо заяви: „Нямаме каквото и да е намерение да се оттеглим от пазара в САЩ”.
Продажбите на Mitsubishi в Щатите се свлякоха от близо 350 хил. бройки през 2002 до едва 50 хиляди за първите 10 месеца на тази година. Тези фигури ги поставят на една плоскост със Suzuki, които, както писахме, са реализирали едва 21 хиляди машини до октомври.
В опит да увеличи нищожния си пазарен дял от 0,4%, Mitsubishi наскоро назначи Гаю Уесуги за шеф на Mitsubishi Motors North America. На новият мениджър се пада тежката задача да разработи продуктов план и стратегия за растеж на американския пазар.