Резултатите от втория ден на Baja Aragon 2014 много наподобяваха миналогодишните, когато отново челните две позиции бяха окупирани от Нани Рома и Орландо Теранова. Рома водеше от самото начало на състезанието и завърши с победа и общо време 4 часа 47 минути и 12 секунди. С това време той убедително взе първото място, следван от Теранова и холандеца Ван Лун, финиширал с трети резултат.
Насер Ал-Атия спука гума в първия етап на втория ден и загуби ценно време, което не можа да навакса с доброто темпо, което поддържаше. Все пак успя да стопи разликата с Рома до 30 минути.
Руското дуо Василев/Жилцов останаха на четвърта позиция. В специално интервю за сп. OFF-Road.BG състезателите от G-Energy разказаха повече за стратегията по време на Baja Aragon 2014, намеренията до края на сезона и тестваните нововъведения по тяхното Mini ALL4 Racing.
Подробности четете в следващия ни брой.
При моторите след близо 700 състезателни километра първото място завоюва заводският пилот на GAS GAS Жерард Фарес. Той с лекота се движеше първи във всяка отсечка и макар и с не много голяма времева разлика натрупа аванс от почти 10 минути пред втория Адриан Гаридо, отново с GAS GAS. Испанската хегемония продължи до четвърата позиция, като съответно трети и четвърти са Марк Сола, заводски пилот на GAS GAS и Томин Арана с Yamaha.
При „големите“ момчета, общо шестте на брой камиона в Baja Aragon 2014, испанските отбори Азнар/Сегура/Виудез и Хакосте/Мауро/Лопез (и двата с Mercedes) се движеха с еднакво темпо. Идеята им бе не да са сред първите, а просто да завършат. Това затвърждават позициите им (съответно пети и шести) и времевата разлика спрямо първия – 3 часа и 42 минути за всеки. На четвърта позиция се класира смесеният отбор Мацик/Колзовск/Фърст с LIAZ. С едно 3-минутно наказание заради испусната контрола, дърпащо ги леко назад, те са далеч преди последните, но и далеч преди третите в класа – холандците Геругтен/Лимпт/Ван Гемерт с DAF. Между челните три отбора за съжаление не се заформи интригуваща битка. Същото говорят и разликите спрямо първия. С пасив от 17 минути на втора позиция се класираха Вила/Ван Еерд/Арс (Iveco Tackker), а първото място взеха Ардавициус/Ники/Скробанек с Tatrа.
Четете на страниците на следващия ни брой още факти около Baja Aragon 2014 – кръг от FIA Cross Country шампионата.
Екипът на списанието благодари на партньорите от Gazprom за предоставената възможност за посещение и отразяване на състезанието.