test drive / СТАТИИ

Нов британски посланик в България: тест-представяне Range Rover 2013

test_drive_range_rover_2013_offroadbg (6)Интериорът на Рейнджи винаги е бил еталон за комфорт и лукс, като сега всичко е умножено до степен „супертузарска лимузина”. Множеството бутони от предното поколение са редуцирани, като таблото и централната конзола са почти изцяло дигитални. Всичко е подредено много смислено и интуитивно, като неприятно впечатление оставя само кофти резолюцията на тъчскрийн дисплея и инструменталното табло. От там нататък ще се израдвате на изобилието от кожа, дървени и алуминиеви апликации, подредени доста стилно, в аристократичния стил на всъдехода. И на двата реда седалки се пътува изключително комфортно, колкото и габаритен да сте. С над 120 мм повече място за краката има на задния ред, който освен с «пейка» може да се поръча с две индивидуални седалки Executive Class. Сред глезотиите в купето са премиум аудио с многобройни говорители, масажьор на шофьорската седалка, който се активира когато започенете да карате по-агресивно (и който не разбрахме как да премахнем, честно казано).

test_drive_range_rover_2013_offroadbg (3)Окачването е изцяло реконструирано, като от Land Rover ни уверяват, че е дори още по-здраво отпреди. В резултат, собствениците на Range Rover ще могат без проблем да пребродят вода с дълбочина 80 см или да обкрачат камък с височина над 20 см (не, че ще тръгнат да го правят, де) – клирънсът е базово 23 см, въздушните възглавници могат да го надуят до 38, а в спряло положение всъдеходът може да „клекне” с 5 см, за по-лесно слизане и качване, както и товарене на багаж. С клирънса може да си играете с бутон на конзолата, който вдига и сваля окачването, дори и в движение.

test_drive_range_rover_2013_offroadbg (1)RangeRover е снабден с новото поколение на системата Terrain Response, която адаптира настройките на задвижването на четирите колела към особеностите на терена. Освен автоматичния режим тя има и пет фиксирани настройки, които се избират с въртящ се селектор – за асфалт, за хлъзгав път, за кал и коловози, за пясък и за каменист терен. В добавка имате и бавни предавки, към които сработва и специалният оф-роуд режим, който вдига автомобила докрай, а при скорост от над 65 км/ч автоматично го сваля.

продължава на стр. 3

Comments are closed.