АВТО 4x4 / премиери

Новият Isuzu D-Max дебютира у нас (галерия)

Новото поколение на знаменития японски пикап Isuzu D-Max вече се предлага на българския пазар. Моделът бе представен вчера в столицата, а утре ще бъде показан и при пловдивския дилър на марката. Както и досега, D-Max се предлага във версии с единична, удължена и двойна кабина. Последната предлага неочакван комфорт за петима пътници, без да се губи възможността да пренесете сериозно количество багаж. Версията с единична кабина пък дава възможност за дължина на товара от 2,31 м. Компромис е удължената кабина, но при нея задните места са твърде неудобни за дълъг път.

Единственият двигател, който се предлага за новия Isuzu D-Max, е 2,5-литров дизел с двустепенно турбо. Той е нова разработка на японците и зад него стои изключителният опит на фирмата с над 20 млн. произведени дизелови мотора. Мощността  му е 163 к.с., а въртящият момент – 400 Нм. Интересна е функцията състоянието на филтъра за твърди частици да се следи на централния дисплей.

В зависимост от версията на каросерията средният разход на гориво варира от 7,3 до 8,4 л/100 км. Тези нелоши стойности се дължат на подобрената аеродинамика. Isuzu D-Max е тестван в аеродинамични тунели за влакове стрели в Япония и за леки автомобили в Европа.

Предлагат се две скоростни кутии – 6-степенна механична и 5-степенна автоматична. Оф-роуд възможностите на версиите с двойно предаване са обещаващи, а страничният наклон достига 49 градуса. За безопасността се грижат шест въздушни възглавници, система за електронно разпределение на спирачното усилие, стабилизираща програма и система за контрол на теглителната сила, която замества блокирането на диференциала.

Интериорът не подсказва с нищо, че седите в машина, способна да изкачи повечето ни високи върхове. Налице е всичко, което сме свикнали да намираме в модерните леки автомобили – контролни прибори с електрохроматично осветяване, климатроник, многофункционален волан, iPod и Bluetooth съвместимост и аудио система с 3D Surround изживяване.
Източник: www.speed-press.com

Comments are closed.