За традиционният фестивал на феновете на Volkswagen групата във Вьортерзее ще видим брутален Skoda Yeti Xtreme. Новият концептуален SUV на чехите е доста агресивен и с ярко изразени оф-роуд черти, както и много елементи на състезателен автомобил.
Skoda Yeti Xtreme е базиран на фейслифт варианта на чешкия оф-роудър, който се появи на пазара през есента. Концептуалният модел е получил значително по-суров и агресивен външен вид, с уширители на калниците, големи оф-роуд гуми, изцяло нова предна броня с масивни въздухозаборници и куки за теглене, както и подкартерна защита.
Всъдеходът се задвижва от 1,8литров TSI бензинов двигател с мощност 150 к.с. и въртящ момент 250 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 9 секунди, а максималната скорост му скорост е 192 км/ч. За спирането се гиржат масивни апарати от Octavia RS.
Skoda Yeti Xtreme е качена на 17-инчови лети джанти с оф-роуд гуми. Концептът е със затъмнени стъкла, украсени в жълто-зелено покрив, джанти и други елементи. Задната броня също е доста масивна, като в нея са интегрирани две изпускателни тръби без заглушители. По-важното е, че машината е с променлив клирънс, който може да се настройва според типа терен или шофиране.
Интериорът на концептуалния Skoda Yeti Xtreme е с дизайн като на състезателен автомобил, като има и солидно рали-оборудване. Пътниците могат да се настанят в 4 индивидуални спортни седалки Recaro с 4-точкови колани. Воланът също е спортен, с интегрирани перца за смяна на предавките в ръчен режим на DSG- трансмисията. Панелът на пода е направен от алуминий, както и педалите, а вътрешното покритие на вратите е от карбон. Карбон, алуминий и алканатара можем да открием и на редица други места из интериора. В багажника, освен резервно колело има и пътечки за подлагане при затъване в кал или сняг. Допълнително, в ниши на вратите има лопата за откопаване от пясък и термос. Сред стандартните рали аксесоари в купето са противопожарна система и ножче за прерязване на коланите.