Land Rover обяви редица подобрения за Range Rover и Range Rover Sport, за моделната 2015 година. Сред обновленията в двата всъдехода са иновативната система All-Terrain Progress Control, усъвършенствани 6-цилиндрови бензинови и дизелови двигатели и Head-Up дисплей (HUD).
Системата All-Terrain Progress Control (ATPC) е ново допълнение към тази за задвижване на четирите колела на Range Rover и Range Rover Sport. ATPC позволява на водача да въведе желана скорост в състояние на покой или при съществуваща скорост без никакви ходове на педалите веднага след освобождаване на спирачката. Системата непрекъснато следи и регулира настройките на автомобила, за да оптимизира сцеплението и да поддържа движението независимо от условията.
ATPC намалява натоварването за водача и подобрява проходимостта на Range Rover извън пътя, като поддържа контрол при стръмни склонове, неравни терени и повърхности с лошо сцепление. Тя е особено ценна при трудни условия извън пътя, където е желателно да се поддържа много ниска постоянна скорост. ATPC работи с предна и задна предавка и може да се задава в диапазона от 1,8 км/ч до 30 км/ч. Системата е налична с версиите на двигатели TDV6, SCV6 и V8 Supercharged при които трансмисията е с бързи и бавни предавки, а Range Rover и Range Rover Sport са първите модели, които включват тази нова технология.
Що се отнася до новостите в двигателната гама на Range Rover и Sport, тя е осезаема при 6-цилиндровите трилитрови агрегати. Оборудвани преди с турбокомпресорна технология с две турбини, версиите на двигателя TDV6 сега включват единичен турбокомпресор със сачмени лагери. Чрез системата LPEGR за рециркулация на изгорелите газови при ниско налягане, двустепенна маслена помпа и нов дизайн на дюзата на инжектора за впръскване на гориво, TDV6 продължава да произвежда 258 к.с. и 600 Нм. Икономията на гориво, обаче, е подобрена с 8.5%, а при Range Rover Sport TDV6 – с 5.7%.
Версиите на Range Rover Sport SDV6 запазват паралелно-секвенциалната турбокомпресорна технология, но промени в калибрирането на детайлите увеличават динамиката на 306 к.с. и 700 Нм, което е увеличение с 14 к.с. и 100 Нм. Резултатът е значително подобрение от 7% при разход от 7 л на 100 км и 185 г/км вредни емисии.
Оборудвани с 3-литров V6 Supercharged двигател, версиите на Range Rover и Range Rover Sport SCV6 продължават да доставят 340 к.с. и 450 Нм, докато икономията на гориво се подобрява с 1,9%.
Head-Up дисплей (HUD) прави своя дебют при Range Rover и Range Rover Sport, като извежда важна информация на предното стъкло. Това позволява на водача да види съответната информация по-бързо без да снема поглед от пътя. HUD данните включват скорост, номер и индикатор за предавка, информация за круиз контрол, инструкции за сателитна навигация и разпознаване на пътните знаци.
И двете версии на Range Rover сега се предлагат с обновена палитра цветове, включително Yulong White. Range Rover Sport се предлага също с привличащия погледа цвят Kaikoura Stone. Фиксирани панорамни покриви с електроуправляеми щори създават допълнително усещане за простор и светлина в луксозните интериори и на двата автомобила.