Той е бърз, той е странен и може да превозва всякакви животни. Произведен, за да бъде показан на автоизложението в Шанхай, Range Rover Startech Pickup е прототип, изработен на базата на Range Rover Supercharged. Процесът по преработка включва премахване на задната част от покрива, инсталирането на ново затъмнено термостъкло и монтиране на нови карбонови C-колонки, пререждане на товарния отсек и дъното му.
Нов спойлер на покрива работи със страниците на легена, за да намалява въздушното съпротивление на Range rover пикапа. Мислите си, че този факт е маловажен, но „клиентите на Startech от арабския регион използват бързите си пикапи, за да транспортират кафези с ловни соколи.“ Мениджърите на тунинг ателието се обзалагат, че бъдещите им клиенти ще са се огледали и в AMG 6×6 G-класата, но бързат да подчертаят, че Range Rover Pickup не е проектиран за толкова груби терени. Тунерите отбелязват, че легенът, който е с дължина 110 см (152.5, когато капакът е отворен) би предложил предостатъчно място за всякакво оборудване за свободното време.
Както можете да предположите, товарният отсек на Range Rover Startech Pickup е една от няколкото точки, в които проектантите са се съсредоточили. Пикапът е по-широк и е „обут“ с 305/30R гуми, може да се похвали с въздушно окачване, позволяващо на водача да повишава (с 30 мм повече от стандартното) или намалява клирънса, като разполага и с изцяло нова тапицерия в интериора. И докато шоу-пикапът е на базата на Range Rover с чарджър, двигателят е „изпилен“ до 526 к.с., благодарение на по-шумна изпускателна система Startech, която има команден пулт от купето.
Товарното отделение на пикапа Range Rover в някои държави може да даде бонус и возилото да се регистрира като транспортно, спестявайки ДДС на собственика. Не, че който ще си го купи, ще се интересува чак толкова от спестените суми.