Очакваното на пазара в края на 2017 г. ново поколение Jeep Wrangler ще се предлага и с 8-степенната автоматична трансмисия на ZF. Тя ще замени стария 5-степенен автомат, като главната му цел е да намали разхода на гориво с повече от 9%. Трансмисията е същата, монтирана в Ram 1500, Jeep Grand Cherokee и Dodge Durango.
Трябва да споменем, че настоящият Jeep Wrangler с горепосочената 5-степенна автоматична трансмисия дава разход от 13.8/100 в града и 11.2/100 извън него. Изглежда мераците на Jeep бяха да сменят старата кутия по-рано от 2018 г, но по-ефективната трансмисия все още не е изцяло съвместима с Wrangler.
Прословутият модел се очаква да изглежда по същия начин, но да е изработен от алуминий, който драстично ще намали общото му тегло. Производството ще бъде насочено към фабриката в Толедо, независимо, че Сержио Маркионе вметна, че може и да е на друго място
Използването на алуминий в бъдещия Jeep Wrangler ще намали доста от общата маса, а в допълнение резервната гума вече ще е „патерица“. Тегло ще добави електромоторът (опция), който ще задвижва падащото челно стъкло.