След изключително успешното премиерно издание през 2018 година, специализираното изложение за автомобилните гуми и индустриите свързани с тях The Tire Cologne се завръща през 2020 година. Най-голямото събитие в бранша отново се очертава като доста интересно, а дали е така ще разберем между 9 и 12 юни 2020 година.
Близо 8 месеца преди второто издание на изложението,
над 80% от планираните изложбени площи вече са заети. Близо 350 компании са потвърдили участието си в залите на Koeln Messe, сред които най-големите компании за производство на гуми, джанти и специализирано оборудване. Нещо повече, за петте най-големи фирми в бранша, The Tire Cologne е единствената В2В (business to business) платформа в света, на която разчитат за стратегическите си планове. Така, ще видим големи производители като Michelin, Continental, Bridgestone, Goodyear и много други, наред с по-малки и специализирани производители от цял свят.
Освен производителите на гуми, изложението е приоритетно и за компании предлагащи различни услуги, свързани с автомобилите, както и за компании занимаващи се с регенериране и рециклиране на гуми. Общо 4 зали от панаирния комплекс в Кьолн ще бъдат посветени на The Tire Cologne, като в две ще бъдат производителите на гуми, а по една е предвидена за компаниите от рециклиращата и съпътстващата индустрия.
“Искаме още повече да развием и оптимизираме изложението”,
заяви директорът на The Tire Cologne Инго Ридебергер на европейската пресконференция, посветена на следващото издание. „Това включи прецизен анализ на структурата на залите и изложителите. Така, решихме ключовите и големите участници да не са ситуирани само в две зали, а да бъдат поместени във всички 4 зали. По този начин гарантираме оптимално разпределение на посетителите, които няма да пропуснат нито един от комплексите”.
Организаторите са решили и голяма част от съпътстващите събития като конференциите Future Mobility, Recycling Forum, Global Retreading, Digital Reality и други, ще се провеждат на специализирани площи директно в изложбените зали, а не в конферентните центрове. Новост догодина ще бъде и специализираната своеобразна трудова и обучителна борса, в която ще се обменят ценни практики в обученията и привличането на кадри.
Връщайки се на Future Mobility (Мобилността на бъдещето), освен лекции от именити специалисти, ще има представяне на нови концепции и технологии, свързани с мобилността, както и специална тестова зона за автономни автомобили.
Дигитализацията
на обществото и бизнеса, естествено, не е подминала и този бранш. Специално мащабно проучване, проведено в 5 от най-големите пазари на гуми в Европа – Германия, Великобритания, Италия, Франция и Полша напълно доказва това. В речта си по време на пресконференцията, Изпълнителният директор на Кьолнския панаир Гералд Бьозе наблегна на новите тенденции, като подчерта, че те ще продължават да оказват все по-голямо внимание както на потребителите, така и на търговците и производителите. В допълнение, г-н Бьозе подчерта още един важен факт за индустрията – все по-голямата интернационализация на всички сегменти в индустрията, която неизменно оказва влияние върху бранша и нагласите на потребителите.
Като споменаваме нагласи, извън традиционните посетители на Tire Cologne – търговците на гуми от различен диапазон, представителите на големи вериги сервизи и подобни потребители, голям интерес се забелязва и от страна на на флийт мениджъри и представители на транспортни компании. Все по-голямата свобода на пазара им позволява да правят договорки и с доставчици от други държави а в немалко случаи и директно с производителите.
The Tire Cologne 2020 се организира от Koelnmesse, в партньорство с Германската асоциация на търговците на гуми (BRV). Миналата година, дебютното изложение бе посетено от над 16 хиляди посетители от 113 държави. През юни 2020 година се очаква сериозен ръст както на бройката, така и на разнообразието от националности.