Следващият участник в рубриката ни „Моето оф-роуд возило” е този симпатичен Nissan Terrano на нашия читател Дамян Станков. Машината определено е придобила правилния вид. Ето какво разказва за нея Дамян:
Това е моят Nissan Terrano. Взех го преди 4 години за рожденния си ден и то и от другия край на България с много желание.През годините претърпя доста промени.
Като начало всичко започна с обслужването му и монтиране на обикновена газова уредба. Следващият етап беше направата на предна броня. Започнах с една идея, но един преход по Стара планина ми даде да разбера, че бързо трябва да премисля намеренията си относно за какво ще го ползвам и каква подготовка трябва да направя. След редица идеи и допитване до колеги, малко по малко взе да заприличва на стабилно офроуд возило. Всичко, което съм направил по него съм го направил с много труд и желание с помощта на приятел заварчик.
Предната броня беше изработена от тръби, закупени от вторични суровини за скромна сума. Закупих колена и няколко дена в отрицателни температури въоръжени с ъглошлайф и електрожен се родиха предната и задна брони, както и стълбичката. Преди това бе изработен и багажникът (лично моя идея, на който по-късно бяха монтирани 4 броя халогенни фарове, светващи се 2 по 2, като едните са насочени другите разсейващи.
Подготовката на моя Nissan Terrano продължи със закупуването на гуми(втора употреба от колега от Шумен) както и с повдигането му (благодарение на приятел, който ми направи коледен подарък поръчкови пружини).
Не се мина много и дойде редът в първото му любителско състезание. След подобаващо намокряне стана ясно, че двигателят има нужда от ремонт. Естествено, за да предотвратя евентуално следващо удавяне монтирах шнорхел, направен от полиетиленови тръби по позната вече технология. След добавянето на шнорхела бе нарушена работата на пропан бутан и това доведе до смяната на обикновената газова уредба с газов инжекцион.
За да бъде пълна трансформацията на Тераното, през годините си играх да събирам части за да обърна дирекцията и наскоро този ден дойде. Вече имам около 700 км с нормална лява дирекция. Има и още неща направени във времето: преместих акумулатора отзад, направих шкаф с две чекмеджета в багажника, замених няколко пъти вискомуфата, докато накрая монтирах такава от Patrol, монтирах и задни халогенни фарове, ремонтирах и лсд дифа, че не работеше и др. Kато цяло всичко по моя Nissan Terrano е правено с малко средства и много труд.
Хареса ли ви подготвения Nissan Terrano на Дамян? Разкажете ни и за вашето любимо оф-роуд возило. Вижте как може да участвате!