Новият участник в рубриката ни „Моето оф-роуд возило” е първият мотоциклет, за който ще пишем. Става въпрос за машината KTM 525 EXC (SX) на Красимир Тодоров, която определено е претърпяла сериозен тунинг. Ето какво разказва за своя ендуро мотор Красимир:
Ето моя мотоциклет KTM 525 EXC (SX). Взех го то колега от оф-роуд форума като бартер за стария ми KTM LC4 с доплащане от моя страна. Понеже колегата е във Варна, а аз съм от Пазарджик, бартерът стана чрез куриерска фирма…
Малко данни за машината, във вида в който я взех: Рама и окачване – КТМ 520 EXC 2001г.; Двигател – КТМ 525 SX 2003г, с добавени 5-та и 6-та скорост, HOT CAMS разпределителен вал и протната глава. Като благинки, машинката разполагаше с предпазител за долната помпа на съединителя; винт за бързо регулиране на сместа на карбуратора; усилена задна главина от по-новите модели и гардове на кормилото.
Подобрения направени от мен(хронологично):
– стоп и стойка за номер, за да мога да го регистрирам;
– реле-регулатор и инсталация за фар/габарит;
– предпазител на ауспуха;
– малко лепенки тук и там;
– скоба на задния амортисьор – временно решение за спуканата гривна;
– дръжка за вдигане/теглене/бутане…..КарамТикамМъча се :);
– разширителен съд;
– чорапки на коловете – собствено производство;
– 20мм повдигачи на кормилото;
– O-ring mod;
– термо лепенки на радиатора и цилиндъра;
– последно, но с най-голям ефект – 700гр тежест на вала, която направи моя KTM 525 EXC (SX) подходящ за гората, като излекува гасненето и неравномерната работа на ниски обороти.
Закупени, но все още не поставени или не пристигнали части и аксесоари:
– капак, маховик и статор от EXC – слагах ги но се оказа, че няма искра с тях и в момента чакам чисто нов статор;
– капак за ускорителната помпа Outlaw;
– пачи крак.
Това е за сега, но има още много, което може и ще бъде направено по моето оф-роуд возило KTM 525 EXC (SX)!
Хареса ли ви ендурото на Красимир? Не се стеснявайте, разкажете ни и за вашето оф-роуд возило – вижте как да стане това!