Следващият участник в нашата рубрика – игра „Моето оф-роуд возило” е интересният UAZ Hunter на Стоян Францов. Бойната руска машина е преминала през значително преобразяване, вижте какво точно по думите на собственика й:
Искам да представя за играта и моя UAZ hunter. Всъщност той има вече доста дълга история, че и собствена тема във форума. Началото беше през 2008 година, когато си начесах крастата да имам руска машина, първата ми. Така се сдобих с един почти нов екземпляр, на скромните 24 000 км.
Всичко си имаше УАЗ-ът – брони, твърд таван, 7 седалки… С две думи, един лъскав джип. Сложих му скромни офроуд гуми и започнах с леките разходки. Сега като ги гледам тия снимки, вече ми е трудно да си представя, че е бил в този хубав вид. Обичах да се возя с него и ходех навсякъде – по планините, на море и т.н.
Само разходките, обаче, не ми стигаха и един път се реших да се пусна на състезание. Така се започна – участие на оф-роуд събора през 2010 г. и след това на едно състезание в Бяла Слатина.
Следваха блокажи, орязване на калниците, дребни подобрения, грозновата външна клетка, още доста подобрения, спорни седакли с колани и още и още. Започнаха да се пенсионират все повече оригинални неща (ламарини и части) от него, за да се стигне до Трявна и Пловдив през 2012 г.
Едно обръщане 2 пъти през таван и вече ми стана ясно кое му е в повече на моя UAZ Hunter. Твърдият таван вече е история, лебедката си намери правилното място вместо задна седалка. Мостовете станаха по-бавни, раздатката също се преработи и стана много „по-трофи”, окачването леко се модифицира. Но гумите нещо много малки стояха.
Сезонът е 2013, лебедките вече са 2, едната е механична от БТР, другата е Tabor, все още не е пробвана. Механичната е безотказна засега. Гумите са 35-ци, а видът е от грозен до зловещ.
Хареса ли ви модифицираната Уазка на Стоян? Можете да ни представите и вашето оф-роуд возило – вижте как!