Две години след представянето си на пазара, Volkswagen Amarok вече се произвежда и в германския град Хановер. Серийното производство на всички модели Amarok с двойна кабина, предназначени за пазарите в Европа и Русия, стартира в края на юни 2012 г. Предвижда се 40 000 пикапа да слизат от поточната лента годишно.
Досега Volkswagen Amarok се произвеждаше основно в аржентинския град Пачеко. Amarok от Хановер е по-мощен, с повече екстри и още по-комфортен. Mоделите с двигател BiTurbo TDI и механична скоростна кутия могат да се похвалят с увеличена мощност от 163 к.с. на 180 к.с., което ги нарежда до вариантите с автоматична скоростна кутия. Въпреки увеличената мощност, Amarok продължава да е с ниски нива в разхода на гориво. За Amarok с механична трансмисия и мощност 90 и 132 кВт, в комбинация със задно задвижване или с перманентно задвижване на 4-те колела, се предлага енергоспестяващата технология BlueMotion Technology. Съвсем скоро на българския пазар се очаква появата и на Amarok с автоматична скоростна кутия.
Енергоспестяващата технология BlueMotion Technology помага на Amarok да спести до 0,5 л гориво на 100 км пробег. Много от клиентите на Amarok ще са приятно изненадани да открият в модела асистентни системи за водача, които традиционно се предлагат за пътническите лимузини Volkswagen, като ParkPilot, пакет „Светлина и видимост, климатроник и др.
Външността на автомобила също може да се похвали с ред промени. Задната клапа, върху която може да се постави товар с тегло с до 200 кг, вече се заключва, а благодарение на амортисьор се затваря още по-леко.
Максималното прикачно тегло при Volkswagen Amarok със задвижване на 4-те колела и механична скоростна кутия е увеличено на 3 тона, докато Amarok с автоматична скоростна кутия може да тегли ремарке с тегло до 3,2 т.