Представеният на автосалона в Париж Volkswagen Golf Alltrack е поредният играч в сегмента на „комбитата на кокили“. Освен конкуренти като Opel Insignia Country Tourer и Volvo XC70, новият оф-роуд Golf ще трябва да се бори със сериозна вътрешнохолдингова конкуренция в лицето на Audi A4 и A6 allroad, „баткото“ Passat Alltrack, Skoda Octavia Scout и Seat Leon X-Prerience.
Новият Volkswagen Golf Alltrack е базиран на комби версията на бестселъра, като е с повишен с 20 мм клирънс. В допълнение разполага със задължителните за класа черни защитни пластмасови кори в долната част на купето и алуминиеви защити под купето. Автомобилът стъпва на масивни джанти с гуми с повишено сцепление.
Както и Paasat Аlltrack, Volkswagen Golf Alltrack ще се предлага с фирмената система за 4х4 задвижване 4MOTION с последно поколение Haldex съединител. В допълнение, високото комби ще разполага с електронна блокировка на диференциалите, като част от ESC системата за стабилност. На разположение и система XDS, оптимизираща чувствителността на волана чрез прилагане на спирачно усилие към вътрешното за завой колело.
За задвижването на Volkswagen Golf Alltrack ще се грижат един бензинов и три дизелови двигателя. Първият е 1.8 TSI със 180 к.с. и 280 Нм, а дизелите са съответно 1.6 TDI със 110 к.с. и 250 Нм и 2.0 TDI с два варианта на мощността – 150 к.с. / 340 Нм и 184 к.с. / 380 Нм.
Доставките на новия Volkswagen Golf Alltrack ще започнат в средата на следващата година.