Yamaha Virago 750 е мотоциклет с дълга история и е първият модел на японците, който се намесва сериозно в пазара на „изглеждащите по американски“ двуколесни. XV750, както е заводския му индекс, е надежден, доста по-евтин от повечето Harley машини и се продава доста добре.
И все пак, доста Virago 750 машини са останали на пазара в различни нива на оборудване. Мотоциклетът бързо стана любимец на тунинг-ателиетата. Счупен Virago в Южна Африка инспирира Джейкс Петерс от Open Road Customs да създаде нова машина. И заради причината, че повечето XV750 машини обикновенно са позьорски, той искаше да създаде нещо по-различно. Така се ражда Yamaha Virago 750 Custom Scrambler.
Питърс знаел, че мотоциклетът се нуждае от повече от просто ремонт на двигателя, който всъщност е единствената счупена част от машината. Затова той моли за помощ Грег Хагеман, познат като гуру в Yamaha-средите. Черните пътища и прашните трасета са основната идея за Yamaha Virago 750 Custom Scrambler, затова Петерс решил да замени гумите с по-оф-роуд ориентирани от стария му CX500. Този Virago определено може да покорява кални терени и скалисти пътища, давайки много добро сцепление.
XV750 получил оф-роуд ръкохватки с предпазители, различни огледала, мигачи и нов, но със старовремски вид, фар. Sideshow Cycles изработили специални калници, а Петерс се заел с проектирането и производството на нов горивен резервоар, подходящ за „Мръсния Мексиканец“ (Dirty Mexican), както наричал проекта си.
Задницата била завършена, като седалката била покрита със специален мексикански материал, който не може да бъде сбъркан. Бутилки от текила, черепи и рози са символите, изобразени на седалката на Yamaha Virago 750 Custom Scrambler. Петерс заменил и ауспуховата система. Новата е с хоризонтална секция без никакви топлинни защити.
„Мръсният Мексинанец“ на Open Road Customs може да бъде ваш, защото Петерс го е пуснал за продажба в eBay. Стартовата цена е 9500 австралийски долара, но на „Купи веднага“ бутончето излиза сума от 13,500 AUD (6,750 – 9,600 евро).