Късно през нощта закъсалият ни състезател Младен Вачков успя да се прибере в бивака след етап 7 на рали “Дакар”. За съжаление, участието му от тук нататък е под въпрос. Причината: според правилника на рали “Дакар”, състезател може да пропусне определен брой контролни точки, а Младен е прехвърлил този брой многократно. Вече е почти сигурно, че надпреварата за Вачков приключва в Копиапо, освен ако съдийската комисия вземе друго решение.
Много жалко, тъй като Младен имаше физическите сили да продължи, но техническият проблем с неговото ATV Can Am успя да изненада всички механици на подобни машини в лагера на “Дакар”. По телефона Вачков заяви, че е много ядосан на техниката, тъй като такъв проблем за първи път се регистрира при Renegade. “Успях да издържа 36 часа и да изкарам два етапа един след друг без това даже да ме измори. Но да седиш и да знаеш, че можеш да изкараш още 2 отсечки, но нищо не зависи от теб е отчайващо”, заяви Младен за списание OFF-road.BG.
За да няма почивка в почивния ден на рали “Дакар”, машината на Ценков отново напомни за себе си с проблеми, подобни на тези от началото на състезанието. Димитър Ортаков – Омбрето се е консултирал с всички механици на Can Am в бивака, дори с местни дилъри на марката, но единствената причина, за която се досещат те е лошо гориво. “Вчера заредих с предоставено от организаторите гориво в етапа и като че ли четириколката се държеше по-добре”, каза Петър Ценков.
Каквото и да стане с Младен, той извървя своя геройски път в състезанието и мож юе да запише името си в златната книга на спортните ни успехи като третият българин на рали “Дакар”.