АВТО 4x4 / бизнес

Рено Нисан България отпразнува 15 успешни години

Тази година Рено Нисан България навършва 15 години от създаването си. Компанията, част от глобалната мрежа на алианса Renault – Nissan, отпразнува юбилея си чрез кампания, припомняща постиженията на марките Renault, Dacia и Nissan, за своите служители и партньори.

От създаването си през 2005 г. Рено Нисан България има за цел да утвърди марките Renault, Nissan и от 2006 г. Dacia на българския пазар и постепенно подобрява пазарните им резултати до достигане до лидерството в продажбата на нови автомобили.

Автомобилите Dacia

се превръщат в предпочитаният избор за българския потребител и през 2013 г. марката си извоюва лидерската позиция на пазара с 2118 регистрирани автомобила. Място, което Dacia запазва през следващите седем години до 2019 г., когато постига поредния рекорден резултат – 5451 регистрирани автомобила, съставляващи ръст от над 150% спрямо първата си лидерска година.

Renault

следва успеха на Dacia и благодарение на пълното обновяване на продуктовата гама, започнало с Renault CLIO през 2012 г., достига второто място по продажби през 2015 г. с 2696 регистрирани автомобила. Марката затвърждава този успех през следващите четири години, а към днешна дата дори изпреварва Dacia по регистрации с 2406 автомобила.

Успешната гама високопроходими автомобили на Nissan

също не остава незабелязана за българските потребители. Марката влиза в топ 10 по продажби на нови автомобили през 2013 г. и достига до шестото място за 2018 и 2019 г. Регистрираните автомобили Nissan за 2019 г. са 3183, което съставлява ръст от почти 170% спрямо 2013 г. Шестото място е запазено за Nissan и към днешна дата с над 1400 регистрирани автомобила.

За последните 4 години марките Renault, Dacia и Nissan отбелязват консистентно растящ кумулативен пазарен дял. През предизвикателната 2020 г. запазва доброто си представяне и към месец септември постига почти 30% пазарен дял. Според статистиката шест от десетте най-продавани модели автомобили в България са на трите марки – Nissan Qashqai с 1214 регистрации, Renault CLIO с 1111 регистрации, Dacia Dokker с 843 регистрации, Dacia Duster с 772 регистрации, Renault MASTER с 516 регистрации и Dacia Sandero с 420 регистрации.

„През годините компанията се утвърди на българския автомобилен пазар. Позиционирахме и трите марки на челни позиции по продажби, развихме устойчив модел на след-продажбено обслужване, диктуваме стандартите в обслужването на клиенти и се наложихме трайно и консистентно в съзнанието на потребителите посредством отличаващи се рекламни кампании и събития.“, заяви Емил Гърнев, генерален мениджър Renault & Dacia.

„Отправили сме поглед напред към предизвикателствата на времето, но неизвестността не ни плаши, защото ние имаме основите, върху които ще можем да изградим устойчиво бъдеще. Смело вървим към трансформация на бизнеса, която е необходима, за да отговорим на нуждите на нашите клиенти през утрешния ден.“, допълни Камен Илчев, генерален мениджър Nissan.

Продуктите на трите марки си извоюват над 15 локални награди за 15-годишната история на компанията, отличавайки се в сегментите на електрически, мултифункционални, SUV и спортни автомобили. Именно електрификацията ще е във фокуса на развитието на компанията у нас през следващите години.

 

Comments are closed.