АВТО 4x4 / премиери

Готово е новото поколение Iveco Daily 4×4

Nuovo_iveco_Daily_4x4_2015Новата генерация на работягата за тежки терени Iveco Daily 4×4 бе представена на изложението „Транспорт и логистика” във Верона, Италия. Работягата ще се предлага в две версии – единична кабина с две различни дължини на шасито (3050 мм колесна база и 3400 мм колесна база), както и пътнически с колесна база 3400 мм.

В пътническия Iveco Daily 4×4 могат да се возят до7 души, а за да допълни гамата, микробусът се предлага с две общи маси – до 3.5 тона и до 5.5 тона. Вторият вариант се предлага и без надстройка над шасито, тъй като ще представлява интерес за развитие на специфични модели кемпъри, специализирани бусове и др.

Обновената 6-степенна трансмисия е свързана с раздатка, разполагаща с 4 бавни предавки. Така общият брой скорости става 24. Благодарение на трите си блокажа на диференциалите, Iveco Daily 4×4 ще може да покорява сериозни наклони и да се справя с доста сурови терени.

Nuovo_iveco_Daily_4x4_2015 (1)В купето, от Iveco обещават комфорт като в лек автомобил. Ергономичните нови седалки позволяват на водача да се наслаждава на дългите пътувания, а за това допринасят и голямото челно стъкло и добре позиционираните контролни уреди и иструменти. Климатичната система е още по-ефективна и се предлага в два варианта: климатик и климатроник.

Новото Iveco Daily 4×4 ще предложи на ползвателите си здравина и надеждност, благодарение на специално подготвеното за оф-роуд шаси. Рамата е подсилена на ключови места, за да се запази практичността на возилото. Отпред подсилката е и на роговете и бронята, тъй като това са местата, понасящи най-големи удари при оф-роуд употреба. На роговете е прикрепена изцяло нова стоманена броня, разделена на три части. В задния край подсилването е с цел защита на автомобила и пасажерите в него при удар. Задната броня може да бъде повдигната, за да срещне изискванията на собственика на микробуса.

Nuovo_iveco_Daily_4x4_2015 (2)Новият Iveco Daily 4×4 се задвижва от 3-литров F1C турбодизелов агрегат с 4-цилиндира, комън-рейл система за впръскване на горивото и турбо компресор с променлива геометрия. Максималната мощност на агрегата е 170 к.с., а пикът на въртящия момент е 400 Nm. Комбинацията между EGR (клапан, връщащ част от изгорелите газове обратно в смукателния колектор) и SRC-катализатори осигуряват възможно най-ниски вредни емисии и така двигателят отговаря на Euro VI нормите.

Спирачната система на 3.5 и 5.5-тонните варианти е еднаква, разполагаща с дискови спирачки отпред и барабанни на задния мост. Моделите, произведени след септември тази година ще разполагат и с ESP-асистент за стабилност. Възможността за прикрепване на аксесоари (лебедка или гребло за сняг) към предната броня ще придаде допълнителна функционалност на модела.

Comments are closed.