MOTO & ATV / АТВ Новини / ГАЛЕРИИ

Триосното ATV Can-Am Outlander 6×6 вече е в България

Can-Am Outlander 6x6Can-Am Outlander 6×6 определено не е първото ATV с такава концепция, но определено е доста интересно. Малката „триоска” на канадците, подобно на SSV машините Commander и Maverick, доста закъсня спрямо конкуренцията, но от BRP обещават да компенсират изоставането с нови технологии и безупречно качество и способности.

Can-Am Outlander 6×6 е първото ATV на канадците, проектирано и разработено извън Северна Америка. С нарастващия интерес към по-малка работна машина за тежки условия, инженерите от BRP във Финландия развиват идеята за ултимативен “работен кон”, който да смогва дори на най-изискващите задачи и терени, без да нарушава комфорта и спокойствието.

Първата стъпка била удължаване на машината, за да поеме трета ос. Така колесната база, заета от Outlander 4×4 била доработена и удължена до близо 112 см. Тук, обаче, се внася ново значение на думата „удължаване”. След модифицирането на шасито се образува ниша с обем 70 литра и идеално равен под. Тя може да бъде трансформирана по различни начини – място за инструменти с или без преграда, товарен отсек с капак и др.

can-am_outlander_6x6 (2)Задните две оси на Can-Am Outlander 6×6 са с независимо окачване с ход 24 см, като по този начин се избягват “пеперудените” движения на задните колела. Така се получава повече баланс, сцепление и контактни точки, благодарение на геометрията и разкачащата се удължена стабилизираща щанга. Клиренсът на 6×6 е 31 см, а радиусът на завой – 9.0 м. Товароносимостта на машината е 360 кг, а теглителна сила 750 кг.

За задвижването на Can-Am Outlander 6×6 се грижи 1000-кубиков Rotax агрегат с 82 к.с. Двигателят е с увеличен въртящ момент и подобрено охлаждане. Задвижването е константно към задните четири колела, като при нужда може да се пусне предаване на двигателното усилие и към предните.Бавните предавки са подобрени и демултиплицират двигателното усилие с 50% повече в сравнение с тези на Outlander 4×4.

Новият Can-Am Outlander 6×6 вече се предлага и на българския пазар. Подробен тест на модела, както и на електрическото SSV Commander EV очаквайте в майския брой на списание OFF-road.BG.

Comments are closed.